تبلیغات
شرکت سهامی عام تجارت الکترونیک - درباره بازاریابی شبکه ای

امروز:

درباره بازاریابی شبکه ای

» نوع مطلب : همکاری با ما  ،

هیچ رازی درباره ی بازاریابی شبکه ای وجود ندارد!

ترس از تغییر:
اساسی ترین حقیقت زندگی در دنیای امروز ما تغییر است. این یک قانون است که مردم تمایلی به تغییر ندارند. ما در مقابل تغییر مقاومت می کنیم و دوست داریم کار هایی را انجام دهیم که به وسیله بیشتر مردم پذیرفته شده است. این طبیعت انسان است.

در آمد ثابت برای صاحبان تهرانی  وبلاگهای فارسی

 

برای اولین بار درتمام دنیا . . .

 مدیران وبلاگ صاحب درآمد ثابت خواهند شد  !   شما بلاگ خود را برای کسب درآمد تبدیل به سرمایه مینمایید. میتوانید با قرار دادن لینک ما در وبلاگ خودتان بخشی از وقت و امکانات خودتان را درمحیط اینترنت که وبلاگ و ایمیل شخصی شماست در کار ما سرمایه گذاری کنید سپس نوبت کار میرسد و کسب درآمد  به ازای هر بازدید کننده ای که به سایت شرکت راهنمایی کنید مبلغی ثابت را دریافت خواهیدکرد که پس از محاسبات در آمدوهزینه های شرکت تعیین خواهد شد  0حالا اگر این بازدید کننده تا ابد هر زمان که از شرکت خرید انجام دهد نیز مبلغ دیگری را بعنوان پورسانت دریافت میکنید0 این مبلغ بسته به نوع کالا و میزان خرید درصدی را شامل میشود  که هیچگاه از 5.000 ریال کمتر نیست. البته این کارمزد  براساس قراردادرسمی باشرکت تعیین و پرداخت میگردد و شما از دریافت آن مطمئن خواهیدبود0

ضمنا وبلاگهای دیگر نیز میتوانند از طریق شما در این سایت عضو شوند که در اینصورت درصدی از درآمد این بلاگرها به شما پرداخت میگردد0 بعبارت دیگر شما علاوه بر حاصل فعالیت خودتان  از حاصل فعالیتهای شرکت نیز بهره مند خواهید شد  اما این موضوع به معنای ایجاد دسیسه هرمی و مشمول فعالیتها غیر قانونی نبوده و به هیچ عنوان با شرکتهایی نظیر گلدکوئست و.... قابل مقایسه نمیباشد ثانیاً تمامی روابط  کاری و مالی شما با شرکت  از طریق انعقاد قراردادهای رسمی و قانونی انجام پذیر خواهد بود بنابراین حداکثر سعی خود را بنمائید تا کسانی را معرفی کنید که توان کاری مناسبی داشته و آینده کار شرکت و نهایتاً خودتان را به خطر نیاندازند0  ما قصد داریم  بیش از 50 درصد سهام شرکت را به شرکای تجاری خود واگذار نماییم و علاقه مندان را در مالکیت شرکت سهیم نماییم  و درنهایت برخی از شما را بعنوان نمایندگان قانونی شرکت و حتی مدیران واحدهای تهیه و توزیع و ارسال کالا در قسمتهایی از بازار معرفی نماییم0

لذا این نگرانی که سایت ما هم مانند دیگر سایتها پس از مدتی فعالیت بدون پرداخت وجه رابطه خود را با مشتریان قطع میکند وجود نخواهد داشت0

هچنین شرکت برای تبلیغ با صاحبان سایتهای معتبر  قراردادهایی را منعقد نموده است که از این راه درآمدهای تبلیغاتی خواهد داشت و برنامه های شرکت بر این است که این تبلیغات را با وبلاگهای پربیننده به اشتراک گذاشته و ایشان را در منافع حاصل از انجام تبلیغات برای دیگران شریک نموده و معتبرترین شبکه تبلیغات اینترنتی را راه اندازی نماید0

تاکید میگردد در چند ماه اول شروع کار این امر از طریق  حضور متقاضیان در محل دفتر مرکزی شرکت و انعقاد قرارداد رسمی انجام پذیر خواهد بود0  پس از کسب اعتماد فعالان عرصه اینترنت و فراهم سازی مقدمات  قانونی و فنی قراردادها بطریقه الکترونیک منعقد خواهد شد و تمامی دارندگان وبلاگ در هرجای ایران و حتی جهان با ثبت نام در این سایت قادر خواهند بود رویای شخصی خودرا در تجارت الکترونیک تحقق بخشند 0

برای حضور در محل شرکت دعوتنامه هایی را برای برخی از مدیران وبلاگها ارسال نموده ایم و اگر شما هم دارای یک وبلاگ موفق هستید میتوانید با تهیه لینک در محلی مناسب در وبلاگ خودتان با توجه  به ترافیکی که برای ما میفرستید در لیست دعوت شدگان قرار بگیرید0

وبلاگ موفق سایت اینترنتى است كه :

1)     حد اقل شش ماه از ایجاد آن گذشته باشد0

2)     بطور مرتب به روز شود0

3)   یکی از قالبهای مورد نظر این شرکت را که چینش خاصی داشته و محل قرارگیری لوگوها درمحل بخصوصی میباشد را مورد استفاده قرار دهند

4)     ایده آل آن است كه هر موضوعى با لینك هاى مربوط به آن تكمیل شده باشد.

5)     كد گذارى شده نباشد و بصورت آزاد از طریق اینترنت مورد دسترسى قرار گیرد.

6)     داراى مضامین و یا لینك توهین آمیز، تبعیض نژادى و یا راسیستى، زن ستیز و یا پورنوگرافى نباشند.

7)   صاحب وبلاگ دارای اهلیت قانونی(شماره حساب اختصاصی بانکی) برای انعقاد قرارداد با شرکت وسایت بوده و یااینکه در صورت صغر سن بکمک ولی و یا قیم قانونی خود بتواند با شرکت قرارداد  معتبر منعقد نماید0

8)    باید امکان اعلام مشخصات واقعی خودرا داشته باشید تا بتوانیم نسبت به ارسال وجوه لازم به حساب بانکی شما اقدام نماییم   لیکن در صورت اعلام شما مشخصاتتان از سوی اینشرکت به عموم اعلام نمیگردد0مگر اینکه توسط خود شما خواسته شود0

9)   از این پس از قراردادن لینکهای متفرقه خودداری نمایند و بجز لوگوی شرکت حداکثر 5 لوگو را که کوچکتر از لوگوی ما میباشد در سایت خود قرار دهند0

 

·        وبلاگهایی هم که برخی از شرایط فوق را دارا نباشند میتوانند در این شبکه حضور یابند اما مادامی که تمامی شرایط را یکجا کسب نکرده اند دارای قرارداد رسمی نخواهند شد لکن به نسبت فعالیتی که از خود نشان میدهند از خدمات شرکت از قبیل اینترنت رایگانdial up  یا  adsL بصورت محدود و یا حتی نامحدود برخوردار خواهند شد 0 فعلا برای دریافت دعوتنامه ما میتوانید از همین حالا شروع کنید و شرایط را تدریجاً در وبلاگ خود ایجاد نمایید0

·        اگر چه رعایت بسیاری از شرایط فوق وبلاگ شما را از رسالت وجودی خود دور خواهد نمود اما این موضوع علاوه بر کسب درآمد امکانات و فرصتهایی (از قبیل کسب اعتبار برای وبلاگ و افزایش ترافیک و برخورداری از سهام شرکت) را نیز در اختیار وبلاگها قرار میدهد0

 

از دیگر امکانات و مزایای عضویت در این شبکه:

 اینترنت رایگان، تلفن اینترنتی رایگان بین اعضاء و برخورداری از قرارداد نمایندگی رسمی و مداخله در تعیین کیفیت محصول و ارائه بازخورهای کیفی برای تداوم یا توقف تولید محصولاتی که برای فروش آن تبلیغ مینمایید0

 

صاحبان آدرسهاى بى اعتبار نیز دعوت نخواهند شد.  شما به هرمیزان وبلاگهایی را که دارید میتوانید میزبان تبلیغات ما نمایید  اما پس از معرفی آخرین وبلاگ لیست تمامی آنها را یکجا به ما اعلام فرمایید و پس از آن از مرتبط کردن دیگر وبلاگهایتان با سایت ما خودداری فرمایید0

 

تلفن تماس  : ۳۳۰۶۴۸۲۱

هیچ رازی درباره ی بازاریابی شبکه ای وجود ندارد!

ترس از تغییر:
اساسی ترین حقیقت زندگی در دنیای امروز ما تغییر است. این یک قانون است که مردم تمایلی به تغییر ندارند. ما در مقابل تغییر مقاومت می کنیم و دوست داریم کار هایی را انجام دهیم که به وسیله بیشتر مردم پذیرفته شده است. این طبیعت انسان است.
     مردم عموما از چیز هایی که ممکن است موجب ایجاد تغییر شوند، و یا در مورد آن ناآگاه می باشند، می ترسند.ترس از تغییر موجب به استهزا گرفتن بزرگانی چون کریستفر کلمب، لوئی پاستور، توماس ادیسون و آلبرت انیشتین شده است. مثال های دیگری از نحوه تاثیر ترس بر فرایند پیشرفت وجود دارد.
     در اوایل دهد
۱۹۶۰، دادن حق امتیاز تجاری (Franchising) یک فناوری انقلابی جدید در تجارت بود و با مقاومت عمومی روبرو شد. مجلات و روزنامه ها نوشتند که این یک روش کلاهبرداری و دزدی است. داستان مردمی که تمام زندگی خود را با این روش از دست داده بودند، در همه جا شنیده می شد. حرکتی بسیار قوی برای غیر قانونی کردن این روش وجود داشت. در حقیقت این روش با ۱۱
رای در کنگره از غیر قانونی شدن رها شد.
     امروزه، چیزی که حیله ی تجاری نامیده می شد، بیش از
۳۴ درصد خرده فروشی را در آمریکای شمالی تشکیل می دهد و نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار کالا و خدمات از این طریق ارائه می شود.هر صنعتی همانند این مورد به تدریج کامل شد. در دهه ۱۹۷۰، ماساژورها به عنوان آدم های شارلاتان به حساب می آمدند، بازار سهام مشکوک و نوعی از  قمار  شناخته  شد  و  اولین  روزنامه در British North America به نام Public Accurance (سال ۱۹۶۰)
به وسیله مسئولان ایالت ماساچوست توقیف شد. در حال حاضر ما تقریبا نمی توانیم بدون وجود این صنایع کارهای خود را انجام دهیم.
 
پیشتازان این صنعت:

     همانند تمام مفاهیم قدرتمند، بازاریابی شبکه ای نیز به دلیل فقدان درک کافی، با مقاومت روبرو شده است. هیچ رازی در مورد بازاریابی شبکه ای وجود ندارد. این فقط یک روش دیگر فروش و پخش محصولات است. بازاریابی شبکه ای تنها
۵۰ سال دارد. در اوایل دهه ۱۹۴۰شرکتی به نام California Vitamins دریافت که تمام نمایندگان جدید فروش آنها، دوستان و یا خانواده نیرو های فعلی آنها هستند. اولین دلیل این قضیه آن بود که آنها محصول را به قیمت عمده فروشی می خواستند. آنها همچنین دریافتند که ایجاد نیروی فروش متشکل از تعداد زیادی از افرادی که محصول کمی می فروشند، آسانتر از یافتن چند فوق ستاره است که می توانند تعداد زیادی محصول را به فروش برسانند.
    بنابراین آنها این دو ایده را با هم ترکیب کرده و یک ساختار فروش مبتنی بر پاداش را طراحی نمودند که نیروهای فروش آنها را تشویق می کرد تا از میان مشتریان راضی، نمایندگان فروش جدیدی را به شرکت معرفی نمایند و بدین ترتیب شبکه فروش به طور تصاعدی رشد می کرد. شرکت برای فروش محصولات خود، توسط کل شبکه فروش یک فرد، به او پاداش می داد. بدین ترتیب بازاریابی شبکه ای متولد شد. چند سال بعد این شرکت نام خود را به
Nutralite Food Supplement Corporations تغییر داد.
     در سال 1956
Nutralite به وسیله دکتر Forrest Shaklee به بازاریابی شبکه ای پیوست تا شبکه فروش گسترده تری برای محصولات غذایی به دست آورد.
     کمی بعد در سال
۱۹۵۹ دو تن از پخش کنندگان قبلی Nutralite به نام های Rich Devoc و Jay Van Andel شرکت Amway را با عنوان روش آمریکایی برای فروش محصولات (American Way Of Marketing Products) تاسیس نمودند. همانند بسیاری از جهش های ابتکاری،  توسعه بازاریابی شبکه ای واقعی یک تصادف بود.
     سوءاستفاده از رشد تصاعدی برای سالها در مورد بازاریابی شبکه ای صورت گرفته و امروزه نیز ابعاد آن کاملا شناخته شده نیست. یکی از اولین سوءاستفاده ها از مفهوم رشد تصاعدی برای کسب درآمد، جنون نامه نگاری زنجیره ای، (
Chain Letter Craze) بود که بعد از جنگ جهانی اول آمریکا را در بر گرفت. این نامه ها قول درآمد بالا را در صورت فرستادن ۱۰سنت یا ۱دلار به شخصی که در ته زنجیره قرار داشت، می داد.
     در سال
۱۹۷۴سناتور Walter Mondale
اعلام کرد که چنین شرکت هایی بزرگترین عامل فریب مشتری در سطح ملی هستند.
     مراجع قانون گذاری سریعا اقدام به جمع آوری چنین سوءاستفاده هایی نمودند. در اواسط
۱۹۷۰، (Federal Trade Commission) و مراجع قانونی دیگر در سرتاسر آمریکا، بدون درک روشن از استفاده قانونی از بازاریابی شبکه ای، توجه خود را به سمت تمام شرکت های بازاریابی شبکه ای معطوف نمودند. در سال ۱۹۷۵، FTC بر عیله Amway اعلام جرم نمود و بیان داشت که این شرکت یک طرح هرمی است و با عدم ارائه محصولات خود در خرده فروشی ها، از انجام تجارت جلوگیری می کند.
    
Amway در طول چهار سال و با هزینه کردن مبلغی بالغ بر میلیون ها دلار (به شکل قانونی) توانست خود ا تبرئه کند. در سال ۱۹۷۹، Federal Trade Commission) FTC) اعلام کرد که Amway یک ساختار هرمی نیست و درآمد آن حاصل از فروش محصولات می باشد. همچنین بازاریابی شبکه ای را به عنوان یک روش قانونی و مؤثر برای پخش محصولات به رسمیت شناخت. بازاریابی شبکه ای در دهه بعدی به شکل انفجاری رشد کرد.
  
شرکت های فعال در زمینه بازاریابی شبکه ای:

     امروزه هزاران شرکت بازاریابی شبکه ای در ایالات متحده، کانادا، مکزیک، انگلستان، اروپا، استرالیا، زلاند نو، ژاپن و کشورهای اقیانوس آرام مشغول فعالیت می باشند. مالزی به تنهایی بیش از
۸۰۰ شرکت بازاریابی شبکه ای فعال دارد. گزارش شده است که بازاریابی شبکه ای در سطح بین المللی یک صنعت ۱۰۰میلیارد دلاری راتشکیل می دهد که از شرکت های زیر مجموعه Fortune500 و (New York Stock Exchange (NYSE تشکیل شده است.
     در سال
۱۹۹۳، Amway در ژاپن در بین شرکت های خارجی دارای بیشترین رشد بود و بالغ بر یک میلیارد دلار فروش داشت. شرکت Discovery Toys محصولات خود را تنها لا روش بازاریابی شبکه ای به فروش می رساند و بیش از ۱۰۰میلیون دلار فروش دارد. ATT, MCI, Sprint سرویس های تلفن خود را از طریق شرکت های بازاریابی شبکه ای در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهند. شرکت A.L.Williams با به کار بردن بازاریابی شبکه ای توانست در مدت کوتاه 4 سال از شرکت Prudential که یک شرکت عظیم در صنعت بیمه است، پیشی گرفته و صنعت بیمه را مبهوت نماید...
     شرکت هایی همچون
Palmolive-Colgate و Gillette که به روش سنتی محصولات خود را به فروش می رسانند، دارای شرکت های فرعی می باشند که لا روش بازاریابی شبکه ای عمل می کنند. شرکت دارویی Rexall Drug از طریق شرکت فرعی Rexall Showcase محصولات خود را لا سیستم بازاریابی شبکه ای به فروش می رساند.
 
شرکت نیز برنده است:

     چرا این تعداد شرکت از بازاریابی شبکه ای برای فروش محصولات خود استفاده می کنند؟ پاسخ بسیار ساده است؛ این
روش بسیار مؤثرتر است! آنها تا زمان فروش و تحویل کالا هیچ مبلغی برای بازاریابی، پخش یا فروش کالا نمی پردازند. این قضیه را با سیستم فروش سنتی مقایسه کنید که در آن شرکت ممکن است تا قبل از فروش هر نوع کالایی، میلیون ها دلار در زمینه تبلیغات و هزینه های مربوط به سیستم مبتتنی بر نیروی فروش استخدام شده همچون مساعده، مسائل حمایتی، ارتباطات، مسافرت و دفتر کار هزینه کند. Charles Givens متخصص امور مالی و نویسنده کتاب پر فروش Wealth Without Risk اشاره می کند که امروزه ۸۰ درصد هزینه رسیدن یک محصول به دست مشتری صرف هزینه های بازاریابی می شود. شرکت ها می خواهند تا جای ممکن هزینه خود را به سمت نزدیکی فروش سوق دهند (زمانی هزینه نمایند که فروش محصول نزدیک یا قطعی است). شرکت های بازاریابی شبکه ای هزینه های مربوط به بازاریابی  و تبلیغات سنتی  را با کمیسیون های پرداختی به نمایندگان مستقل (Independent Representative) خود جایگزین می نمایند که پس از فروش محصول، پرداخت می شود.
     وی در پرفروش ترین کتاب خود به نام
Faith Popcorn, The Popcorn Report روند های اجتماعی دیگری را بیان می نماید که منجر به موفقیت بازاریابی شبکه ای می شوند. کتاب او توضیح می دهد که مصرف کنندگان دوست دارند که در خانه بمانند. او بر این باور است که آنها آرزو دارند که از بازارهای شلوغ و پرترافیک دور باشند و به دنبال راهی برای تحویل مستقیم و آسان کالا می گردند که بازاریابی شبکه ای آن را مهیا می کند. مجله Advertising Age بیان می کند که توصیه از طرف یک دوست قدرتمندترین راه تبلیغات است. این کل مسأله بازاریابی شبکه ای است.
     محیط کار متغیر نشان داده است که در ساختارهای کار سنتی و مسیر کاری مربوط به آن هیچ امنیتی وجود ندارد. در ایالات متحده هر روز به دلیل کوچک شدن اندازه شرکتها 
۳۱۰۰ نفر کار خود را از دست می دهند. ماشینی شدن و پیشرفت های تکنولوژی کسب و کار را تحت تأثیر قرار داده و کل صنایع را دچار تغییر می کند. میلیون ها نفر به دنبال کاری شبیه کار قبلی خود خواهند گشت، چرا که کارفرمای قبلی آنها را اخراج کرده است و به دنبال جایی خواهند بود که هنوز در این جریان قرار نگرفته است. این، به تعویق انداختن یک جریان غیر قابل اجتناب است. در حقیقت 47 درصد از شرکت هایی که  Fortune500 را تشکیل داده بودند، امروز دیگر فعال نیستند که این رقم معادل از دست دادن ۵ میلیون شغل می باشد !
     بازاریابی به صورت پاره وقت می تواند یک حمایت مالی و درآمد مازاد ایجاد نموده و از افراد در زمان وقوع چنین حوادثی محافظت نماید. تحقیق اخیر مجله
Wall Street نشان داده است که 80 درصد مردم دوست دارند که خودشان صاحب کار خود باشند و ۴۰ درصد ترجیح می دهند که در منزل کار کنند. 'این دقیقا همان چیزی است که بازاریابی شبکه ای مهیا می کند. مردم به دنبال راهی می گردند تا بدون قربانی کردن سلامتی خود، آینده ای را بسازند که قدرت رهبری آنها را افزایش داده و برای خودشان و خانواده شان تعادلی در زندگی ایجاد نمایند.
 
چگونگی عملکرد سیستم بازاریابی شبکه ای:

     در بازاریابی شبکه ای شما اطلاعات خود را به اشتراک می گذارید و ارتباطات شخصی و حرفه ای خود را توسعه می دهید. شما به دلیل به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی که منجر به فروش محصول می شود، سود می برید. بازاریابی شبکه ای این توان را به شخص می دهد که سازمان شبکه فروش خود را از طریق ارتباطات شخصی  و حرفه ای خود ایجاد نموده و با انجام این کار توسط افراد دیگر، شبکه فروش خود را به طور تصاعدی رشد دهد. بر خلاف شرکت های قدیمی که یک نفر رئیس اجرایی داشت، در بازاریابی شبکه ای هر فرد مدیر اجرایی سازمان مستقل خود می باشد.
     یک شرکت بازاریابی شبکه ای اقدام به تهیه محصول می نماید. سپس آنها به شبکه ای از نمایندگان مستقل می پیوندند که هر کدام تجارت خود را انجام می دهند. شرکت مسئولیت تحقیق و توسعه، امور مالی، مدیریت، روابط عمومی، تولید، انبار، بسته بندی، کنترل کیفیت، امور اجرایی، حمل و نقل، پردازش اطلاعات، حسابداری و پرداخت کمیسیون نمایندگان فروش را برعهده دارد.


همکاری به جای رقابت:
    
یکی از دلایل  موفقیت بازاریایبی شبکه ای در دهه ۱۹۹۰ این است که این سیستم بر اساس همکاری و نه رقابت بنیان گذاری شده است. بر خلاف کار سنتی، پیشرفت در کار بازاریابی شبکه ای به طور مستقیم از کمک کردن به موفقیت کسانی که به این سیستم معرفی کرده اید حاصل می شود. بازاریابی شبکه ای به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی است که  منجر به فروش محصول می شود. مردم خود را درگیر این کار می کنند چرا که می خواهند سرانجام به خاطر تلاشی که انجام می دهند، سود ببرند. آنها خود را درگیر این کار می کنند چرا که برای یکی از آشنایانشان مهم است که به آنها نشان دهد که چقدر بازاریابی شبکه ای فرصت بزرگی است. آنها درگیر این کار می شوند چرا که آماده تغییر هستند. چرا حقیقت در مورد بازاریابی شبکه ای گفته نشده است؟ مردم در مقابل تغییر مقاومت می کنند و از چیزی که کاملا شناخته شده نیست، می ترسند. مردم با چیزی که شناخته شده است و بیشتر مردم آن را قبول دارند، راحت ترند.
     روزنامه ها، مجلات، رادیو و تلویزیون درآمد اولیه خود را از تبلیغاتشان به دست می آورند. آیا رسانه های جمعی علاقه مند به گفتن مطالب مثبت در مورد صنعتی هستند که تبلیغاتی انجام نمی دهد؟ آیا فکر می کنید که شرکت های بازاریابی سنتی بزرگ که با رقابت بسیار زیادی از طرف بازاریابی شبکه ای مواجه می شوند، هیجان زده می شوند؟ شما فکر می کنید رسانه ها برای محافظت از دلارهای خود طرف چه کسی را می گیرند؟
     چند سال پیش یک شرکت بازاریابی شبکه ای که محصولات بهداشتی فردی را به فروش می رساند، مرکز توجه رسانه ها و چندین دادستان کل ایالتی قرار گرفت. فروش آنها به
۵۰۰ میلیون دلار می رسید. این مبلغ در حقیقت از جیب شرکت هایی همچون Revlon, Max Factor, Estee Lauder و شرکت های دیگری که محصولات آرایشی بهداشتی تولید می کردند خارج می شد. آیا فکر می کنید این رقابت، که با موفقیت شرکت بازاریابی شبکه ای (که همچون رقبای سنتی خود میلیون ها دلار صرف تبلیغات نمی کرد) همراه بود، مطلوب این شرکت های بزرگ بود؟ به علاوه، شرکت های بازاریابی شبکه ای، فروشگاه های زنجیره ای و بازار را دور زده و با سرویس های حمایتی و اشتراکی، مستقیما به محل زندگی مشتری وارد می شوند بدون آنکه مشتری وقتی را برای خرید از دست داده باشد. اگر شما یکه از دلالان، خرده فروشها، عمده فروشها، ارباب رسانه ها، یا هر فرده دیگری بودید که به دلیل بهتر بودن بازاریابی شبکه ای کار شما تهدید می شد، چه کار می کردید؟
     درست همانند هر صنعت یا تجارت دیگری، فریب ها و ساختار هایی وجود دارند که به تصویر این صنعت آسیب وارد می کنند. بانکداری و پسانداز و وام هم معایب خود را داشتند. وزارتخانه ها به دلیل ارائه خدمات به خودشان مورد اتهام واقع شدند. بازار سهام نیز نیرنگ های درونی داشت. چرا بازاریابی شبکه ای باید متفاوت باشد؟
     داستان های زیادی در مورد صنعت بازاریابی شبکه ای و شرکت های مربوطه وجود دارد. حقیقت این است که شرکت های سنتی شناخته شده ای همچون
Gillette, Palmolive Colgate, Rexall و هزاران شرکت دیگری که بازاریابی شبکه ای را به عنوان روش برتر پخش محصولات خود برگزیده اند، شرکت های فرعی بدین منظور ایجاد کرده و حدود ۱۰۰ میلیارد دلار فروش دارند، اغلب گفته می شود که شرکت های General Motors, Firestone, IBM, Goodzear, Coca Cola هر کدام واحد های بازاریابی شبکه ای خود را دارند. در حقیقت این شرکت ها تهیه کننده محصولات برای شرکتهایی همچون Amway می باشند که از روش بازاریابی شبکه ای استفاده می کنند.
     بازاریابی شبکه ای روشی جدید برای آزادی ملی است. شما هرگز از طریق یک شغل سنتی  به درآمدی دائمی  دست پیدا نمی کنید. حتی حرفه ایها وقت خود را صرف بدست آوردن پول می کنند. اگر آنها مریضی را معاینه نکرده و یا با مشتری معامله ای انجام ندهند، پولی دریافت نمی کنند. بسیاری از درآمد ها موقتی هستند و تشخیص اینکه درآمد شما موقتی است یا نه، بسیار ساده است. مثلا شما نود روز کار نکنید. اگر درآمدشما متوقف شده یا کاهش یابد، شما کار موقتی دارید.
     در بازاریابی شبکه ای شما دیگر زمان را با پول معامله نمی کنید. زمانی که شما یک شبکه ی مستحکم از نمایندگان فروش را توسعه دهید به یک درآمد دائمی دست میابید. این امر به شما این آزادی را می دهد که هر وقت کاری را مایل بودید انجام دهید.
     جالب است که ما چگونه در برابر تغییر مقاومت می کنیم، حتی زمانی که خوشبخت نیستیم و می خواهیم که در محدوده راحتی خود بمانیم.


     گفته می شود که بازاریابی شبکه ای قدم بعدی در تکامل بنگاه های آزاد اقتصادی است. اما چیزی وجود دارد که می توانیم همیشه از آن مطمئن باشیم:

 اساسی ترین حقیقت زندگی در دنیای امروز این است که تغییر اجتناب ناپذیر است.
نویسنده: Greg Stewart
مترجم: علی عباسی


نوشته شده در : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1385  توسط : مدیریت .    نظرات() .

http://dinahBavier.jimdo.com/
شنبه 14 مرداد 1396 04:37 ب.ظ
Oh my goodness! Incredible article dude! Thanks, However I am encountering troubles with your RSS.
I don't know why I cannot join it. Is there anybody having the same RSS problems?

Anyone who knows the solution can you kindly respond? Thanks!!
Annie
سه شنبه 10 مرداد 1396 07:10 ب.ظ
It's really a great and helpful piece of information. I'm satisfied that you simply shared this
helpful info with us. Please keep us informed like
this. Thank you for sharing.
What do you do for a strained Achilles tendon?
شنبه 7 مرداد 1396 08:42 ق.ظ
Please let me know if you're looking for a article
writer for your blog. You have some really great posts and I feel I would be a good asset.

If you ever want to take some of the load off, I'd really like to write some content for your blog in exchange for a link back to mine.

Please send me an e-mail if interested. Thanks!
Denise
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 08:50 ق.ظ
What a data of un-ambiguity and preserveness of precious know-how
about unpredicted feelings.
BHW
چهارشنبه 30 فروردین 1396 11:27 ب.ظ
You're so cool! I don't think I've read through a single thing like that
before. So nice to discover another person with some genuine thoughts on this subject matter.
Seriously.. many thanks for starting this up. This website is
something that's needed on the internet, someone with some originality!
رضا
یکشنبه 9 مهر 1385 02:10 ق.ظ
قابل توجه نتورک کارهای حرفه ای
آیا دوست دارید در شبکه ای کار کنید که فعالیت آن کاملا قانونی و بر اساس مصوبه اخیر مجلس باشد؟
آیا دوست دارید در شبکه ای کار کنید که خود و زیر مجموعه هایتان بجای خرید اجناس غیر ضرور و گران -اجناس متدوالی رو بخرید که واقعا به اونها احتیاج دارید و با قیمت واقعی ؟ مثل کامپیوتر-لوازم خانگی-کتاب-نوشت افزار و حتی مایحتاج منزل.
آیا دوست دارید در شبکه ای کار کنید که پورسانت شما به ریال و نقدا بحساب بانکی تان واریز شود؟
به یکی از وبلاگهای زیر مراجعه کنید: http://irangostar.blogfa.com/
http://irangostar.mihanblog.com/
forex
چهارشنبه 18 مرداد 1385 11:08 ق.ظ
با ما به دنیای فاركس وارد شوید
نگرش رایانه قرن تقدیم می دارد
برای نخستین بارشـركت نگرش رایانه قرن در قزوین نمـاینده و و ارایه دهنده خدمـات
شـركـت سوییسی ACM
كه مقر آن در شهر ژنو می باشد در نظر دارد جامع تریـن و معتبرتریـن دوره تحلـیل
Technical & Fundamental
بازار بورس پول و تبادلات مالی را در محل این شركت برگزار نماید



 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر